Klantenservice van De Wolky Shop Leiden en www.wolkyshop.nl

BESTELPROCES:

Na het kiezen van het gewenste artikel klikt u op bestellen en volgt u de procedure. U kunt o.a. kiezen voor een ander verzendadres of zelfs een afhaalpunt of een speciaal tijdstip. Het wijst zich vanzelf. Kiest u voor een afhaalpunt dan hebt u een geldige legitimatie nodig om het pakket in ontvangst te kunnen nemen.

Bij de betaalopties worden vier mogelijkheden geboden:

  1. Betaling via iDEAL, Maestro of Mister Cash
  2. VVV bonnen (ook gedeeltelijke betaling mogelijk) *
  3. Betalen bij ophalen in de winkel in Leiden. Pin, creditcards, VVV bonnen en natuurlijk contant mogelijk
  4. Vooruit betalen per bank *

* Kiest u voor VVV bonnen of vooruitbetalen per bank dan sturen wij z.s.m. een mail met verdere instructies.

 
 

Wat komt er op mijn bankafschrift te staan?

De bankrekening waar de betaling heeft als omschrijving WolkyOnline.

 

Heeft Wolkyshop.nl ook eigen kadobonnen?

Ja, die kunnen wij op verzoek maken met o.a. de naam van de ontvanger en bij vooruitbetaling opsturen naar een door u opgegeven persoon.
 


ONDERWERP GARANTIE:

Geeft Wolkyshop.nl ook garantie op de schoenen zoals je ook in de winkel mag verwachten?

Natuurlijk geldt voor alle schoenen de reguliere fabrieksgarantie en wij zullen ten allen tijde proberen eventuele klachten snel en soepel op te lossen. Indien een klachtpaar opgestuurd wordt naar Leiden, dient dit voldoende gefrankeerd te gebeuren. Deze kosten worden niet vergoed.


ONDERWERP RUILEN en RETOUR-BETALEN:

Mag ik ruilen?

Ja, geen probleem. Indien de maat niet goed mocht zijn of u kiest toch voor een ander model dan mag er geruild worden. Stuur de schoenen voldoende gefrankeerd naar Leiden en geef d.m.v. het te downloaden formulier aan wat de bedoeling is ( www.wolkyshop.nl/info/retouren ) en welke andere maat of welk model gewenst is. Wij zullen de ruiling éénmaal zonder extra kosten naar u toe sturen (binnen Nederland). Indien meerdere malen geruild wordt brengen wij ná de eerste keer € 6,95 per keer extra in rekening. Uiteraard mogen de schoenen ook teruggebracht worden naar onze winkel in Leiden.
Om een ruiling te versturen naar het buitenland brengen wij wél de portokosten in rekening. Gebruik het retourenformulier om terug te sturen.

Kan ik geld terug krijgen?

Ja, dat kan. De wettelijke bedenktijd is veertien dagen. Deze 14 dagen gaan in op het moment dat u het product ontvangt. Stuur het pakket voldoende gefrankeerd naar Leiden of brengt het terug. Na ontvangst zullen we het aankoopbedrag z.s.m. overmaken. De retourzending is voor eigen rekening. Hebt u portokosten betaald bij de aankoop (aankopen onder de euro 85,00) dan worden die betaalde portokosten ook vergoed. Stuurt u uw bestelling gedeeltelijk retour dan worden evt. betaalde portokosten niet vergoed.
Voor een retourformulier, klik hier
Voor meer wettelijke informatie over retouren, klik hier
Voor het modelformulier voor ontbinding/herroeping klik hier


ONDERWERP TRANSPORT:

Worden bestellingen gratis verstuurd?

Bestelde schoenen worden gratis verstuurd tenzij het totaal te betalen bedrag láger is dan € 85,00. Dan wordt er € 6,95 verzendkosten berekend.
Bestellingen voor andere landen óók als het aankoopbedrag lager is dan € 85,00 zie onderstaand lijstje:

  • Belgie, Duitsland, euro 13,00
  • Luxemburg, euro 13,00
  • Denemarken, Frankrijk, Groot Brittanie, Italie, Oostenrijk, euro 13,00
  • Noorwegen, Zwitserland, euro 20,00
  • Spanje, euro 13,00


Voor zendingen naar verre landen, bijvoorbeeld de USA, wordt vooraf de transportprijs afgesproken.

U kunt tijdens het bestelproces kiezen voor een afhaalpunt. U hebt dan een geldige legitimatie nodig om het pakket in ontvangst te nemen. Voor Track & Trace klik op de afbeelding: 


ONDERWERP VOORRAAD:

Is alles altijd op voorraad?

We werken met een voorraadkoppeling. D.w.z. dat in principe alles wat bestelbaar is ook op voorraad is. Uiteraard kan het wel eens voorkomen dat er verkopen zowel in onze winkel in Leiden als in de webshop gelijktijdig plaatsvinden. Dat is dan zeer toevallig. We zullen u in ieder geval daarvan op de hoogte stellen en voor een passende oplossing zorgen. Mochten bepaalde maten uitverkocht zijn dan is dat zichtbaar. U kunt te allen tijde een mail sturen met uw speciale wens. We gaan dan kijken wat we kunnen doen voor u.